صدایت رادوست دارم
 
فقط به خاطر تو

حـــــــرف بـــــزن...

 

  صدایت را دوست دارم

 

  بگو...  فقط بگو

 

  چــه فـــرق دارد

 

  از مـــن ، از تـــو

 

  از بــــاران

 

  در آغــوشــم بــگــیــر و در گــوشــم

 

  از مـــانـــدن بــگـــو

 

  از دوستت دارم هایی بگو که از شنیدنش دلم بریزد !!

 

  گـــونـــه هــای خــجــالــتــی یــم رنــگ بــگــیــرد

 

از  دلبری چشمهایت بگو که چگونه دلم را هوایی کرده

 

  از هــرچــه خــودت مــیــخــواهـی

 

  از خـــودت بـــگـــو

 

  چـــه فــرق دارد از چـــه

 

  فـــقــــط بـــگــــو

 

  حـــرف بـــزن



نظرات شما عزیزان:

ساجده
ساعت9:02---17 تير 1392
slam dadasham.vebet like bazam bia piiiiishammmmmmmmmmmmmmm!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 16:19
حجت

درباره وبلاگ


حجت الله سعيدي ،دانشجوي كارشناسي ارشد فيزيولوژي جانوري
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیولوژی83 و آدرس biology83.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.